🔥 JAKIEJ METODY UŻYĆ, BY BYŁA JEGO! SPRAWDŹMY! | COMICS BOB

🔔 POMÓŻ MI DOBIĆ 1.300.000 SUBSKRYPCJI!
🡆 SUBSKRYBUJ: bit.ly/GilathissSUB

🔥 NAJLEPSZY MERCH W INTERNATACH:
gilathiss.pl/

🔥 DOŁĄCZ DO WSPIERAJĄCYCH:
🡆 plclip.info...

🔔 WBIJAJ DO MNIE NA DISCORDA!
🡆 discord.gg/uPjb2NR

🔥 MOJE KOSZULKI!
🡆 gilathiss.teetres.com/

😍 OBSERWUJ MNIE!
🡆 Instagram - gilathiss
🡆 Facebook - Gilathiss

🔥 Link do gry:
play.google.com/store/apps/de...

🔥 MAIL BIZNESOWY/BUSINESS MAIL!
🡆 gilathiss.biznes@gmail.com

🔥 MUZYKA Z OUTRO: www.youtube.com/watch?v=e5MTa...

*Wszelkie materiały zaprezentowane w materiale wideo nie są stworzone w calach ośmieszenia, szkalowania, czy propagowania nienawiści. Są to jedynie materiały powstałe w celach humorystycznych*

Komentarze

  • GilathissNew
    GilathissNew25 dni temu

    Dlaczego nawiązałem do włosów? Bo byliście przyzwyczajeni do długich. Zostało to zmienione ze względu na parę kwestii. Wszystko kiedyś omówię, ale kwestia przyzczajenia. Daliście radę do czerwonych włosów się przyzwyczaić to i do tego dacie radę ^^

  • Krzys Chomicz

    Krzys Chomicz

    19 dni temu

    Zajebiastyczne włosy

  • Zuza Malinger

    Zuza Malinger

    20 dni temu

    Elo

  • Zuza Malinger

    Zuza Malinger

    20 dni temu

    Elo

  • Zuza Malinger

    Zuza Malinger

    20 dni temu

    Siemano

  • Zuza Malinger

    Zuza Malinger

    20 dni temu

    @Jola Satachura Lvnvks

  • Ewelina Żabka
    Ewelina Żabka13 godzin temu

    Ret

  • ramini
    raminiDzień temu

    Gratis to nie był Mayers tylko Jason pomyliłeś filmy.

  • kubi kot
    kubi kotDzień temu

    czerwony był fajny i jestem dużo u ciebie :(

  • Adamek
    Adamek4 dni temu

    Pozdrawiam Konewkę.

  • Maja Talaśka
    Maja Talaśka5 dni temu

    Za dnia pięknością, w nocy zaś szkaradą

  • ArtiXs
    ArtiXs7 dni temu

    fajny film

  • Bartek wilk
    Bartek wilk11 dni temu

    Lepiej w czerwonych!

  • dexir
    dexir11 dni temu

    Dawno komentarza nie pisałem ale w czerwonych o wiele lepiej wyglądałeś

  • Karol Poznanski
    Karol Poznanski12 dni temu

    Wyjąć herbatę z dupy

  • Justyna Wielanek
    Justyna Wielanek13 dni temu

    Jadę sobie pobrałam grę

  • Justyna Wielanek
    Justyna Wielanek13 dni temu

    ,

  • Oleg Kaszuba
    Oleg Kaszuba13 dni temu

    koham

  • Coffê
    Coffê14 dni temu

    Krystianku bardzo ładnie ci w tych włosach, chociaż dla mnie nie ważne jak wyglądasz ważne, że to dalej ten sam GilathissNew co zawsze

  • Anna Szul
    Anna Szul14 dni temu

    4:33 co jest po twojej prawej jakby taki ludzik?

  • ŻaBkaX
    ŻaBkaX14 dni temu

    2:08 Deadpool ofc

  • kacrog_
    kacrog_15 dni temu

    KIEDY PIXARK

  • Olek Tomaszewski
    Olek Tomaszewski15 dni temu

    Wróć do czerwonego koloru włosów

  • guwniaczek
    guwniaczek15 dni temu

    Fajnego masz lwa za sobą

  • Basia Drab
    Basia Drab15 dni temu

    Wyglondasz lepiej w czerwonych wlosach

  • pwwm_Hi
    pwwm_Hi16 dni temu

    Teras wyglondasz jak Forest Gump ( tak powiedział muj brat)

  • AXEL 19
    AXEL 1917 dni temu

    To nie Mayers tyko Jason V. z piątku 13.

  • murder 3214
    murder 321417 dni temu

    Wracaj do czerwonych bo mam wrażenie że przez nie też byłeś znanym youtuberem

  • Michał Mechecki
    Michał Mechecki17 dni temu

    Ktoś mówi o Michael Myers a moje imię po angielsku to Michael

  • mateusz domanski
    mateusz domanski17 dni temu

    ok ale mnie zakola takie--------------------- co kto to??

  • Nicolas pusz
    Nicolas pusz17 dni temu

    Dodał do dupy nie możesz powiedzieci kiedy będzie simiesine

  • gruby stav
    gruby stav17 dni temu

    Hahahahaha

  • gruby stav
    gruby stav17 dni temu

    Czerwony

  • Adix
    Adix17 dni temu

    Koks wygladasz ale te stare czerwone wlosy z czasòw robloxa byly lepsze

  • Snnn Gggg
    Snnn Gggg17 dni temu

    Ja woloe taki jaki jestesz :)

  • Jakub Kwartnik
    Jakub Kwartnik17 dni temu

    to dzison

  • Jakub Kwartnik
    Jakub Kwartnik17 dni temu

    😀😀😀😃😃😃😃👍👍👍👍👍👍👍😇😇😇😇😇

  • Oliwia
    Oliwia17 dni temu

    ja bym powiedziała że wyglołdasz najlepiej na swiecie

  • oli zak
    oli zak18 dni temu

    gilatis wyzwanie jak sie zaśmiejsz sie to robisz czerwone włosy idzie baba do lekara a lekarz to terz baba

  • Kasia Ska
    Kasia Ska18 dni temu

    Eeeee LOL ten początek był ok

  • Cezary Nadratoski PL
    Cezary Nadratoski PL18 dni temu

    Dlacego nie mas capki?😂

  • °[Nika Kawaii]°
    °[Nika Kawaii]°18 dni temu

    Ja moim zdaniem lubię czerwone

  • Andrzej Mrowiec
    Andrzej Mrowiec18 dni temu

    Gdzie czapka

  • Tygrysek PL
    Tygrysek PL19 dni temu

    GILLATHIS: nie piszcie nic o tym dlaczego nie mam czapki TYMCZASEM JA NA CZACIE: gilathis czemu nie masz czapki?

  • Ola Ola
    Ola Ola19 dni temu

    Masz piękną fryzurę ⭐⭐⭐⭐⭐⭐✨✨✨✨✨📸 Bardzo mi się podoba

  • Dorota Zielińska
    Dorota Zielińska19 dni temu

    Lepjejcerwonhwjosjaf

  • Arkadiusz Sandorski
    Arkadiusz Sandorski20 dni temu

    CZEMU? NIE MASZ CZAPKI

  • Ewa Cieloch
    Ewa Cieloch20 dni temu

    W czapce lepiej bo masz kszywy ryj

  • ◇luke◇
    ◇luke◇20 dni temu

    Nie na do czego się przyzwyczajać ty tak podobnie wyglondałeś na początku kanału jak nagrywałeś z kamerką

  • Krzyś Popowski
    Krzyś Popowski20 dni temu

    Co to kieszeni wienizena

  • Blanka Sowa
    Blanka Sowa20 dni temu

    To jest tyłek

  • Nadia Lewandowska
    Nadia Lewandowska21 dzień temu

    Czy tylko mi miniaturka przypomina jakieś dziwne ark XD

  • _fryd3rykk
    _fryd3rykk21 dzień temu

    ja e

  • ph sylweser 1
    ph sylweser 121 dzień temu

    Czerwone + czapka aaaaaaaaaaaaaaa

  • Damian Weischnur
    Damian Weischnur21 dzień temu

    Co ty bredzisz to jest super

  • k oksiu
    k oksiu21 dzień temu

    Wiesz mogłeś to lepiej. Ale ok no nie jest normalna. Ta gra. Chcesz gupszą gre na telefon to weś wpisz w gugle play gry o wymazywaniu albo coś podobnego ok. A jeśli niewoesz jaką gre to sprawdz u kturegoś jutubera ok.

  • Dominik Gaweł
    Dominik Gaweł21 dzień temu

    Więcej

  • trix
    trix21 dzień temu

    Jaskinia więźęna - dupa . Jeśli zrozumiałem

  • Wolf TM
    Wolf TM21 dzień temu

    lepsze były czerwone o i trochę ci się przytyło xd ;]

  • Wolf TM

    Wolf TM

    21 dzień temu

    ale oglądałem cię 3 lata temu to może dlatego

  • Michał Szkutnicki
    Michał Szkutnicki21 dzień temu

    wyglądałeślepiej w czarnych długich

  • suhi 132
    suhi 13221 dzień temu

    wyglądasz ładnie a ładniejsze są twoje filmy :)))

  • Filip Plewnicki
    Filip Plewnicki21 dzień temu

    Czemu bez czapki xd

  • Wiktoria Kuczka
    Wiktoria Kuczka21 dzień temu

    MEGALOWANIA w tLe!!!

  • Grzegorz Czaniecki
    Grzegorz Czaniecki21 dzień temu

    jak on narysowal ten obraz z innymi kolorami skoro byla tylko paleta pomaranczowego

  • Russek
    Russek21 dzień temu

    KRYSTIAN BEZ CZAPKI LEPSZY

  • Wilczuś
    Wilczuś21 dzień temu

    Mi to nie przeszkadza

  • 😏Cloud_Olcia😝
    😏Cloud_Olcia😝21 dzień temu

    Tak✌️😙

  • Aga R
    Aga R22 dni temu

    WŁOSY SOM KOKS

  • iwona Bednarska
    iwona Bednarska22 dni temu

    Wyglądasz dziwnie bez czapki ale nadal jesteś moim najlepszym jutubelem

  • Xd Xd
    Xd Xd22 dni temu

    Pięknie wyglądasz ❤️✨✨ hehe

  • Xd Xd
    Xd Xd22 dni temu

    Pamiętam jak kiedyś w to grałam

  • Kuraki Olka Kana 1
    Kuraki Olka Kana 122 dni temu

    a ty grasz w forta z puzonem bo oglądałem

  • Marcelina Staniszewska
    Marcelina Staniszewska22 dni temu

    Lepiej czerwonym

  • Gabriela Frańczak
    Gabriela Frańczak22 dni temu

    Wruć to czerwonego koloru

  • _The_ROCKY_
    _The_ROCKY_23 dni temu

    fajny film

  • hanix 7
    hanix 723 dni temu

    To ty nie masz już czrwonych włosów?!?!??!!?

  • Nadia Vlog
    Nadia Vlog23 dni temu

    Krystianku niezależne od fryzury jestes jak ta ,,Ślicznotka😍"

  • Wermisster
    Wermisster23 dni temu

    Niemart sie piekny jesteś

  • firepocorn 123
    firepocorn 12323 dni temu

    Gilathis dawaj tym razem rózowe

  • Mikołaj Papiernik
    Mikołaj Papiernik23 dni temu

    To jest koneko

  • Etonek
    Etonek23 dni temu

    wyglądasz jak 3 lata temu

  • brawl starsowy świat
    brawl starsowy świat23 dni temu

    :)

  • Marcelo piesek
    Marcelo piesek23 dni temu

    czzemu bez czapki niee

  • Szopski
    Szopski23 dni temu

    lepiej wyglądasz w czerwonych

  • Kapitan pl
    Kapitan pl23 dni temu

    zgapiłeś od matyniu

  • SENTINEL01
    SENTINEL0123 dni temu

    W czapce było lepiej

  • undertale
    undertale23 dni temu

    Mi nie zależy jak wyglądasz zależy na fajnych odcinków takie jak robisz ty :)

  • Bułeczka X
    Bułeczka X23 dni temu

    W czerwonych ładniej wyglondałeś a i mam pytanie bo farbuje włosy i na jaki farbować 🟥czerwony,🟦niebieski.

  • wilczur 246
    wilczur 24623 dni temu

    Spoko fryzurka

  • Agata889
    Agata88923 dni temu

    wyglondałes lepiej w czerwonyh włoszah

  • Zetix
    Zetix23 dni temu

    ładne włoski masz :)

  • Damian Seweryniak
    Damian Seweryniak23 dni temu

    Ehheeheheh

  • Anna Mieleszczuk
    Anna Mieleszczuk23 dni temu

    epig film

  • Monika Stelmach
    Monika Stelmach23 dni temu

    bez czapki wyglądają fajnie

  • KittyLunaTube
    KittyLunaTube23 dni temu

    Jak ja cię dawno nie oglądałam jak się zmieniłeś. Jak ja Cię oglądałam miałeś czerwone włosy

  • BolzoNew
    BolzoNew23 dni temu

    Dobrze ci tak jak teraz.

  • Grzegorz �wiergiel
    Grzegorz �wiergiel23 dni temu

    gilathissNew i Grzegorz �wiergiel

  • Kamil
    Kamil23 dni temu

    I tak wyglondasz dobrze

  • Paweł Baran
    Paweł Baran23 dni temu

    Jesteś i tak Krystianem czy bez czapki czy z czapką czy w czerwonych włosach czy krótkie włosy czy długie to i tak Krystian

  • lisci4asty
    lisci4asty23 dni temu

    wyglondasz troche jak muj tata

  • Krzyś Wach
    Krzyś Wach23 dni temu

    8:07 czy tylko ja usłyszałem gaz wieprzowy a nie pieprzowy

  • Gabriel

    Gabriel

    12 dni temu

    Ja też

  • Szwagi3r
    Szwagi3r23 dni temu

    Wielka ropucha? Shrek

  • Areko Kop
    Areko Kop23 dni temu

    krystian tonie był myers tylko jason whoores z piątek 13

  • Gabriela Petrus
    Gabriela Petrus23 dni temu

    Czemu nie ma czpki

  • Janusz d
    Janusz d23 dni temu

    W poziomie dwa była maska jansona vorhessa a nie mihaela mayersa

Kolejny